Naleśniki z twarogiem

Czas na obiecaną drugą propozycję kulinarną z wyprawy. A będą to? Moje ulubione naleśniki z twarogiem.
Kształtem przypominają tradycyjne naleśniki z serem, ale wprowadziłam kilka modyfikacji aby były zdrowsze:) A, że na urlop nie zapakowałam miksera, to do ich przygotowania użyłam shaker.

Zobaczcie co mi wyszło...



 Smacznego....


Składniki na 5 - 6 naleśników:
  • 200 ml mleka pasteryzowanego
  • 1 jajko
  • 5 łyżek mąki pszennej
  • 1 - 2 łyżki otrębów żytnich ze śliwką
  • szczypta soli
  • cynamon
  • olej kokosowy do smażenia
Składniki na ciasto przełożyć w shaker i energicznie potrząsać do uzyskania jednolitej masy. Na patelni rozpuścić olej kokosowy i wylewać porcje naleśników. Smażyć z obu stron.
Gotowe naleśniki podawać z ulubionym nadzieniem. Ja zrobiłam z białym serem.

Składniki na nadzienie:
  • kostka chudego sera
  • kilka suszonych śliwek
  • 1 - 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka pyłku kwiatowego
  • cynamon
  • owoce do podawania opcjonalnie
Wszystkie składniki połączyć ze sobą i nadziewać naleśniki.

Komentarze

  1. naleśniki z twarogiem to mój ulubiony przepyszny klasyk !! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty