Omlet w greckim stylu

Trochę późno na śniadanie, ale u mnie dziś weekend i pozwoliłam sobie na dłuższe leniuchowanie:)
Długo się nie zastanawiałam i postanowiłam zjeść omleta. Lubię je za to, że są szybkie w przygotowaniu oraz można je przyrządzić z ulubionymi dodatkami. Ponadto są sycące, i takie śniadanie na dłużej nam wystarczy.




Składniki:
  • 3 - 4 jajka roztrzepane widelcem
  • czerwona cebula pokrojona w piórka
  • 30g sera feta
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • kilka zielonych lub czarnych oliwek
  • 1 łyżeczka masła
  • oregano lub bazylia
  • sól do smaku
  • świeże zioła u mnie koperek
Ser pokroić w kostkę, pomidorki na pół, oliwki w plasterki. Masło rozpuścić na patelni. Następnie wylać roztrzepane jajka i rozprowadzić równomiernie na powierzchni. Wyłożyć cebulę, ser, oliwki, pomidorki, obsypać oregano. I gotować pod przykryciem przez 2 minuty.
Jeżeli jesteście mistrzami w obracaniu omletów to przekładamy na drugą stronę i gotujemy przez następne 2 minuty. Jeżeli nie można dłużej gotować pod przykrywką lub wstawić do piekarnika pod rozgrzanego grilla na 1 - 2 minuty.

Gotowy omlet przekładamy na talerz. Posypujemy świeżymi ziołami, solą (opcjonalnie) i podajemy z sałatką lub ulubionym sosem.
Ja zjadłam z sałatką z resztek składników, które na omlecie się nie zmieściły.

Smacznego...    

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty