Makaron z ricottą, brokułem i pomidorkami

Lubicie włoskie makarony? Bo ja bardzo. Są proste i szybkie w przygotowaniu oraz zadziwiają rozmaitością. Dziś postanowiłam wypróbować wersję wegetariańską i wyszła przepysznie.
Dodatkowo wspaniale się prezentuje i na pewno doda koloru każdej okazji:)




Składniki na 2 porcje:
  • 150g makaronu z pszenicy durum
  • 100g sera ricotta
  • małe opakowanie pomidorków koktajlowych około 125g
  • mały brokuł
  • mała papryczka chili
  • gałązka świeżego rozmarynu
  • szczypta suszonej bazylii
  • sól, pieprz, do smaku
Makaron ugotować wg. instrukcji na opakowaniu w lekko osolonej wodzie (ja swój gotowałam 11 minut).
Brokuł i pokrojoną papryczkę chili  (bez pestek) gotujemy na parze. Pomidorki kroimy na ćwiartki, listki rozmarynu oddzielamy od łodyżki i lekko kroimy.
Gotowy makaron odcedzamy i mieszamy z serem ricotta (ser zacznie się topić i przylegać jak sos do makaronu) oraz pozostałymi składnikami. Doprawiamy solą i pieprzem wg. smaku.

Proste i szybkie danie w mniej niż 15 minut.


Smacznego...

Komentarze

Popularne posty