Wegetariańskie szaszłyki

Kolejny weekend i kolejny grill, no i jak zawsze, było pysznie, lekko i zdrowo. Tym razem na ruszcie pojawiły się szaszłyki w wersji wegetariańskiej z serem paneer (o serze paneer już pisałam w przepisie na Palak paneer), pieczarkami i cebulką. Do tego zaserwowałam moją ulubioną sałatkę z białej kapusty, tutaj link, tym razem pomidorki dzielnie zastąpiły rzodkiewkę. Dopełnieniem wszystkiego był sos jogurtowo - miętowy, który na pewno pamiętacie z przepisu na szaszłyki z baraniny, tutaj link.

Obiad był naprawdę pyszny, a ja poczułam się jakbym jadła w najlepszej restauracji. Zresztą, oceńcie sami ;).





Składniki na:
  • 250g sera paneer
  • 300g pieczarek
  • 1 duża cebula (u mnie czerwona)
  • 2 do 3 pomidorów
  • kurkuma, sól, suszona cebulka
plus składniki na sos jogurtowo - miętowy i sałatkę.


Ser kroimy w grubą kostkę. Pieczarki obieramy, duże kroimy na pół a mała zostawiamy w całości. Cebulę kroimy w ćwiartki. Wszystko posypujemy lekko kurkumą i mieszamy.

Następnie poszczególne składniki nadziewamy na patyczki do szaszłyków, na zmianę ser, pieczarka, cebula. Tak przygotowane grillujemy na rozgrzanym ruszcie (ja swoje zrobiłam w piekarniku z funkcją grilla), aż ser się zrumieni a warzywa zmiękną.
Obok szaszłyków grillujemy połówki pomidorów lekko posypane solą i suszoną cebulką.


Gotowe szaszłyki podajemy polane sosem jogurtowo - miętowym i ulubioną sałatką.


 
 
 
Smacznego...

Komentarze

Popularne posty