Wakacje na talerzu

Wakacje już dawno za pasem, a na blogu tylko zaległości. Czas najwyższy to zmienić i zabrać się do pracy:) zresztą już dawno obiecałam fotorelację z moich wyczynów kulinarnych z ostatniego urlopu. A muszę się przyznać, że nazbierało się tego dość sporo... w końcu było to 6 tygodni :). 


Zanim jednak przejdę do zdjęć, to chciałam się pochwalić moim ostatnim wyróżnieniem. Otóż to, jeden z moich autorskich przepisów został nagrodzony w konkursie Powakacyjny detoks cukrowy zorganizowanym przez Kasię z bloga Cook it Lean. Wyróżnienie to, bardzo mnie ucieszyło i nie mogę się już doczekać lektury mojej nowej książki:)







A tu poniżej zdjęcie dania, które wyróżniła Kasia...


 
 
... przepis już wkrótce na blogu:), a ja przesyłam wielkie dzięki dla Kasi za wspaniałą zabawę:)



Przejdźmy jednak do zdjęć...

Zacznę od słodkości, bo co jak co ale łakomczuch ze mnie duży:)


 
 
 
 
... pyszności.
 
 
Ale nie myślcie sobie, że objadałam się tylko słodkościami. Były tez dania wytrawne, a niektóre z nich bardzo przypadły mi do gustu,  jak np. jaja sadzone w śmietanie i pomidorach z tego przepisu:) .
 
Zobaczcie zresztą sami...
 



 
 
To tylko mała cząstka tego co się pojawiło... jeśli coś was zaciekawiło to piszcie w komentarzach. Tymczasem wszystkich pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość podczas tej długiej przerwy na blogu...
 
Fantazje Kulinarne
 


Komentarze

Popularne posty