Nietypowe burgery

Lato to czas grillowania i biesiadowania przy ognisku. A co się z tym wiąże? Oczywiście że pyszne jedzenie:). Ja też lubię czas spędzony w ogrodzie przy grillu z michą smacznego jedzenia.
Dziś naleciało mnie na burgery, są trochę nietypowe. Bułka została zastąpiona ogromnymi pieczarkami portobello, a w środku wylądował grillowany ser halloumi, do tego mix sałat  pychota:). Proste i smaczne danie na rodzinną  biesiadę:)

Serdecznie polecam...





Składniki na 4 burgery:
  • 8 dużych pieczarek portobello
  • 250g sera halloumi
  • sól, pieprz i suszony czosnek
  • oliwy z oliwek
  • mix sałat
Pieczarki obieramy ze skórki, lekko solimy, pieprzymy i posypujemy suszonym czosnkiem po stronie blaszek. Tak przygotowane skrapiamy lekko oliwą i układamy na rozgrzany ruszt, grillujemy z obu stron, aż zmiękną i puszczą lekko soki.

W między czasie przygotowujemy ser. Kroimy na plastry około 7mm i grillujemy osobno (ja to robię na patelni grillowej).

Mix sałat umieszczamy w misce, dodajemy ulubione warzywa, u mnie pojawiły się pomidory, cebulka i gotowane buraki. Całość mieszamy Sałatkę polewamy ulubionym sosem u mnie oczywiście domowy sos musztardowy (oliwa, ocet jabłkowy łyżeczka musztardy francuskiej, zioła prowansalskie).

Gotowe pieczarki zdejmujemy z grilla i przekładamy serem halloumi. Całość spinamy wykałaczkami i podajemy z sałatą.



Smacznego...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty